Moi trybuci ^^

środa, 26 grudnia 2012

Spóźnione wesołych świąt!

Drodzy czytelnicy!
Z okazji Bożego Narodzenia (które btw. już minęło) pragnę życzyć Wam wszystkiego najlepszego!
Spełnienia marzeń, weny (dla tych którzy również tworzą) i aby szczęście zawsze Wam sprzyjało! 

Rozdział 4 już niemal gotowy! Póki co mam dla was jedynie fotkę z wakacyjnego larpu! 
Przed wami moja własna wersja Foxface!

(Tak, tak - latałam po puszczy Augustowskiej w przebraniu trybutki, z nożem w ręku, chowając się za drzewami i uciekając przed potencjalnym wrogiem, a za mną podążała młodsza siostra z kamerą) 

Śmierć Liszki przed Wami! (To czarne w ręce to jagódki ^^ )
Po kliknięciu w zdjęcie w celu powiększenia możliwe, że zdołacie się dopatrzeć na mojej twarzy jagódko-makijażu w formie "a la zadrapań'

13 komentarzy:

  1. Haha, fajna fota, widzę, że się utożsamiasz ;) Tobie też Wesołych Świąt :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie... chyba nie utożsamiam się z Liszką ;) Po prostu było zabawnie (ludzie, którzy mnie spotkali myśleli, że jestem psychiczna)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, na dobrą sprawę to ich rozumiem ;) Ale przynajmniej miałaś fun :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo widzę Kaczmarski w opisie :] Bardzo pozytywnie ;)
    A nie chciałabyś może takiej porządnej sesji zdjęciowej w tym stroju i makijażu? ;) Bo jeśli tak to służę pomocą :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, pozytywnie! Dziewczyno, poprawiłaś mi humor! Mam nadzieję, że Święta były udane :>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre zdjęcie! ;)
    No i również spóźnionych wesołych i szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałaś dość dawno do mnie (http://historie-zwyciezcow-igrzysk-smierci.blogspot.com/), ale już dawno czytałam twój FF i muszę przyznać, ze jest genialny. Nigdy nie wpadłabym na to, że Jo weźmie Foxface pod skrzydła, naprawdę ;) Zgadzam się na współpracę :)) Mam już nową notkę ;) Co do zdjęcia genialne, też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  8. http://piesn-o-polnocy.blogspot.com/ Zostałaś nominowana do Liebster Awards, zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Liebster Awards
    http://clovehungergames.blogspot.com/2013/01/liebster-awards.html
    Zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Awards ;)
    Zapraszam : http://clove-cato.blogspot.com/p/nominacja-do-liebster-award-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Awards:
    http://historie-zwyciezcow-igrzysk-smierci.blogspot.com/p/moje-pytania-1.html.
    Zapraszam,
    Yaela

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być na wczoraj, ale zabrakło motywacji. Dziś, albo jutro ^^

      Usuń